ammat? ursäkta mig med visst är det naturligt att man ammar sina barn men att ett barn leker att hon ammar sina dockor är motbjudande! ammar gör vuxa mammor inte småbarn, vad lär du ditt barn? jag hade aldrig accepterat att mitt barn lekte på de viset, min dotter får helt enkelt mata sina dockor med nappflaskor och hon vet inte ens vad amma är!! nej ush nu blev jag väldigt äcklad av ditt barns lekar. man kan ju undra vad du lär din dotter nästa gång hon ska leka något! stackars barn om hon göra likadant på dagis, det där är oacceptabelt för dom flesta föräldrar..


Detta är en kommentar jag fått ifrån en ANONYM person som tycker att Tuvaliee är äcklig som leker att hon gav sin docka mat ifrån tutten. Det är så att barn tar efter det man själv gör och hon har sett när en av mina vänner har ammat sin son. Vad är det som är så konstigt med det? Jag har inte lärt Tuvaliee något sånt utan hon tar efter. VILKET ALLA BARN GÖR!! Och vad skulle jag lära min dotter för lekar? Undra vem som är mest motbjudande av oss två..

2 kommentarer

Pety

31 Aug 2010 22:19

HAHAHAHA!!! va e det för en sorglig människa som måste må dåligt över nåt sånt? HON ÄR LIIIIIIIITEN, LÅT HENNE LEKA PRECIS SOM HON VILL DITT ANONYMA JÄVLA PUCKO!!! fan gå och gräv ner dig nånstans...

Tess

31 Aug 2010 22:29

Har ni mycke lekparker där ni bor? :)



Åh, ja! De skulle du kunna göra det skulle va snällt :) Jag kan ju fasiken inte ens hitta kurser på komvux så skulle aldrig fiinna dedär om Engelska skolan :P



Kommentera

Publiceras ej